sobota, 23 stycznia 2016

LBA

Zostałam nominowana przez Yoo9622 za co bardzo dziękuję.

1. Ulubiony zespół?
Słucham praktycznie wszystkiego co wpadnie mi w  ucho więc takiego nie posiadam.

2. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
Chciałam stworzyć własną historię Katniss i Peety... a tak w ogóle to dalszych losów. No i chciałam udowodnić coś sobie i starej nauczycielce od polskiego:-).

3. Jakie jest twoje ulubione zwierze?
Konie i psy.

4. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Zdecydowanie niebieski i czarny.

5. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
Mmm... chyba takiej nie mam. Słucham wszystkiego co wpadnie mi w ucho.

6. Co skłoniło Cię do pisania?
Chciałam pokazać sobie, że też potrafię coś napisać, co spodobało by się innym.

7. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Napewno "Igrzyska Śmierci", " Imperium Ognia", " Harry Potter", " Wampiraci" , " Dom Tajemnic" i dużo jeszcze tego, ale te najchętniej czytam. No i jeszcze na wattpad'zie

8. Jesteś optymistką, pesymistką czy realistką?
Zdecydowanie optymistka.

9. Jakie jest twoje ulubione polskie miasto?
Kraków.

10. Jaki jest twój ulubiony aktor/aktorka?
Aktorka: Jennifer Lawrence.
Aktor: Johnny Depp

11. Jakich typów ludzi nie lubisz?
Fałszywych i zakłamanych. No i nie lubie smutasów.

Moje nominacje:
- Zuzamenka
- dzolanna
- Vinelly
- Naszarystka

Pytania:

1.Jak zaczęłaś swoją przygodę z pisaniem?
2. Co twoim zdaniem jest najtrudniejsze w pisaniu?
3. Ulubiony film?
4. Masz jakiejś hobby oprócz pisania?
5. Ulubiona potrawa?
6. Jak masz naprawdę na imię?
7. Czy podoba ci się twoje imię? Jeśli nie to jak chciałabyś mieć nan imię?

3 komentarze:

  1. Czekam z niecierpliwością na następny rozdział i dużo weny życzę ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Taak... a więc ja też nominowałam Cię do LBA :')
    Więcej info na moim blogu:
    http://porewolucjidalszelosykatnissipeety.blogspot.com/2016/01/liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam :3
    K. G.

    OdpowiedzUsuń